NFS: The Run – wrażenia

Ograłem sobie NFS: The Run. Z początku spodziewałem się, że będzie z niego niezłe krapiszcze, ale ogólnie jestem nawet zadowolony. Nie jest to pierwsza liga i do takich tytułów jak Hot Pursuit od Criterionów startu nie ma, ale gra się całkiem miło. Nie przeszkadzało mi też, że jest krótka – i tak miejsca u mnie nie zagrzała, a poczucie „przeszedłem sobie grę” jest. Mógłbym trochę wyzwań zrobić, żeby nabić trofeow i przedłużyć życie, ale nie chce mi się.

+ niektóre lokacje wyglądają naprawdę ładnie – szczególnie podobały mi się rejony Las Stanowy i Równiny

+ pościgi, kiedy trzeba na raz ścigac się z przeciwnikami i użerać z policją wypadaja dość emocjonująco

+ w ogóle w dalszych etepach bywa całkiem trudno; czuć też, ze jeździmy szybszymi brykami

+ podoba mi się koncepcja gry-wyścigu-filmu

+ pomysł z porównywaniem całościowego czasu zacny

– szkoda, że mało jest filmowych wstawek i nie ma jakiegoś lepszego zarysowania postaci innych ścigantów

– postuluję, żeby wywalić na zbity pysk typa, który zdecydował, ze po wyjechaniu z trasy o 2 metry gra będzie nas automatycznie cofać do ostatniego checkpointa – co za żenada

– Frostbite potrafi czasami na konsolach wyglądać naprawdę szkaradnie

– jest też zwyczajowo zabugowany w opór – zdarzyło mi się, że obrazki z przyciskami mi się nie wgrywały poprawnie w Quick Time Eventach i musiałem zgadywać co mam naciskać – no komedia!

– dziwny model sterowania pojadami – do przyjęcia, ale drifty z najazdami kamery na samochod – a pfe

Ogólnie dałbym 6/10.

Jedno co mnie uderzylo, to to, że stałem się w efekcie zagrania w tę grę przeciwnikiem Frostbite Engine. Ubolewam nad faktem, że nowe Army of Two będzie na tym silniku – moim zdaniem jest on zupelnie nieprzystosowany do obecnej generacji – wiele rzeczy wygląda po prostu brzydko. Tak samo The run jako całość wygląda znacząco słabiej od starszego o rok Hot Pursuit. Bida. W mojej obecnej klasyfikacji Unreal Engine > Cryengine >> Frostbite.

Reklamy
Otagowane , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

punkt K

growy blog kaduceusza

Leniwy Gracz

RPG blog

qendi.wordpress.com/

Kalejdoskop RPGowy Qendiego

SOS WekTa

słowa obrazy storytelling

Heavy Runs Light

Run Fast & Don't Think Limits

Graeme Davis

History - Mythology - Folklore - Fantasy - Games

Meblościanka pełna gier

Tak wiele gier, a tak mało czasu

krokodyl z oczami na szypułkach

gry fabularne, bitewniaki, wszystko inne

Laboratorium Fabularne

Blog eksperymentów erpegowych

Lisia nora

Zlewnio-odsiewnia pomysłów?

jedź, BAW SIĘ!

Trochę inny blog podróżniczy Brewy

Kłopoty w Breywick

Tarapaty i przypadki Krwiożerczych Pogromców Wrogów

iPad Notebook

iPad Tips, Thoughts & Apps by Justin S. Kahn www.kahnlawfirm.com

%d blogerów lubi to: