Wstęga #1 – na pamiątkę

Wrzuciłem na bloga pierwszą wersję zasad mojej autorskiej mechaniki – Wstęgi. Starałem się spisać je tak, żeby były zrozumiałe nie tylko dla mnie i wprowadziłem kilka zmian, które nasunęły mi się po kampanii. Zasadniczo jednak wrzucam to na pamiątkę jak ta mechanika pierwotnie wyglądała. Podobna rozpiska drugiej wersji (z wykorzystaniem kart, ale bez rozwijania testów) – wkrótce.

Skomentuj

punkt K

growy blog kaduceusza

Leniwy Gracz

RPG blog

qendi.wordpress.com/

Kalejdoskop RPGowy Qendiego

SOS WekTa

słowa obrazy storytelling

Heavy Runs Light

Run Fast & Don't Think Limits

Graeme Davis

History - Mythology - Folklore - Fantasy - Games

Meblościanka pełna gier

Tak wiele gier, a tak mało czasu

krokodyl z oczami na szypułkach

RPG, bitewniaki, wszystko inne

Laboratorium Fabularne

Blog eksperymentów erpegowych

Lisia nora

Zlewnio-odsiewnia pomysłów?

jedź, BAW SIĘ!

Trochę inny blog podróżniczy Brewy

Kłopoty w Breywick

Tarapaty i przypadki Krwiożerczych Pogromców Wrogów

iPad Notebook

iPad Tips, Thoughts & Apps by Justin S. Kahn www.kahnlawfirm.com

GameDev

Pomysły, efekty i wszystko, co wiąże się z moimi hobby.

